2024/2025 навчальний рік
2023/2024 навчальний рік
2022/2023 навчальний рік
Щодо поширення агресивної субкультури серед підлітків
Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни
Чому сучасні діти не вміють вчитися, не вміють чекати і насилу переносять нудьгу
2021/2022 навчальний рік
Чому діти лаються під час війни та як із цим бути. 21 порада від психологині
Простір стійкості: 62 відео про те, як залишатися в ресурсі та протистояти викликам
Як учителям розпочати навчальний процес. 42 практики та 18 відповідей на запитання від Світлани Ройз
Як допомогти дітям пройти крізь виклики війни. Дитячий психіатр відповідає на 14 запитань
Як підтримати та заспокоїти дітей під час воєнних дій
Як учителям розпочати навчальний процес. 42 практики та 18 відповідей на запитання від Світлани Ройз
Світлана Ройз про те, чим зайняти дитину в сховищі чи в дорозі
Психолог: як правильно підготувати дітей до надзвичайних ситуацій
Як ефективно вирішувати конфліктні ситуації
Як і навіщо інтегрувати людиноподібних персонажів у навчання дітей. Пояснює психологиня
Як вчителю знайти підхід до сучасних школярів-підлітків
Як увімкнути мозок дитини? Практичні поради від психологині
Психолого-педагогічна характеристика учня: як скласти
8 порад, що робити, якщо діти грають у жорстокі ігри. Пояснює психологиня
Підлітки – як батькам пережити цей період
2020/2021 навчальний рік
МЕТОДИКА “ВУЛКАН” ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ ТА РОБОТИ З АГРЕСІЄЮ
19 НАЙКРАЩИХ ІГОР З КІНЕТИЧНИМ ПІСКОМ
Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.
Типова документація МОН для практичних психологів
ГУМОР, ЯК СПОСІБ КОРЕКЦІЇ ПОВЕДІНКИ
Цікаві вправи для «тренування мозку» дорослих та дітей
ПРАВИЛА В ЖИТТІ СІМ’Ї, АБО ЯК ПРИПИНИТИ МАНІПУЛЯТИВНУ ПОВЕДІНКУ ДИТИНИ
Як практичному психологу організувати роботу з педагогами
Як поводитися з дитиною-нарцисом: дієві поради та прийоми
Робота з дитячою тривогою. Алгоритм проведення корекційних занять
ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА «МАЛЮНОК ЛЮДИНИ»
ГРА «ІНТЕРВ’Ю» НА РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ВИРАЖАТИ І РОЗУМІТИ ЕМОЦІЇ ІНШИХ
ТРЕНІНГОВА ВПРАВА “ВАЛІЗА ЕМОЦІЙ”
7 мультфільмів для школярів про інтернет-залежність
Думають, що безсмертні: Що не так із підлітками, схильними до смертельних челенджів?
Без небезпечних флешмобів у ТіkТоk: контролюємо безпеку дітей онлайн
- Лист ІМЗО від 04.12.2020 № 22.1/10-2496 “Про методичні рекомендації щодо проведення профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти”
- Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в навчально-виховному процессі закладів освіти працівниками психологічної служби у системі освіти України у 2020/2021 навчальному році
- Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 “Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)”
- Лист ІМЗО від 27.07.2020 № 22.1/10-1495 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 н. р.”
- Лист МОН від 16.06.2020 № 1/9-328 “Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини”
- Наказ МОН від 16.06.2020 № 802 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Розвивальні програми”
- Лист ІМЗО від 25.05.2020 № 22.1/10-1065 “Щодо проведення Всеукраїнського моніторингового дослідження “Надання допомоги дітям, постраждалим від військових дій і внутрішньо переселеним особам в діяльності психологічної служби”
- Наказ МОН від 28.04.2020 № 551 “Про результати ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Корекційно-розвиткові програми”
- Наказ МОН від 01.11.2019 № 1368 “Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою “Формування гуманістичних відносин між учасниками освітнього процесу шляхом упровадження моделі “Мирна школа” на 2019-2022 роки”
- Лист МОН від 10.09.2019 № 1/9-571 “Щодо проведення моніторингу”
- Наказ МОН від 02.08.2019 №1052 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Корекційно-розвиткові програми”
- Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 “Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”
- Лист МОН від 18.07.2019 № 1/9-462 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної службі у системі освіти на 2019-2020 н.р.”
- Наказ ІМЗО від 15.05.2019 № 46 “Про відзначення керівників центрів/кабінетів/лабораторій психологічної служби”
- Наказ МОН від 26.04.2019 №593 “Про результати ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми»
- Наказ МОН від 21.03.2019 № 387 “Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою “Управління проектами особистісного розвитку учнів у освітньому середовищі об’єднаних територіальних громад на 2018-2023 роки”
- Наказ МОН від 07.02.2019 № 146 “Про створення робочої групи з розроблення нормативно-правових актів щодо забезпечення діяльності психологічної служби у системі освіти України”
- Лист ІМЗО від 30.10.2018 № 1/9-656 “Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей”
- Наказ МОН від 02.10.2018 № 1047 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами”
- Наказ МОН від 01.10.2018 № 1044 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Профілактичні програми”
- Лист МОН від 05.09.2018 № 1/9-529 “Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”
- Наказ МОН від 09.08.2018 № 893 “Про утворення робочої групи із проведення аналізу наявних діагностичних методичк щодо виявлення та протидії домашньому насильству серед дітей”
- Лист МОН від 07.08.2018 № 1/9-487 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019 н.р.”
- Наказ МОН від 31.05.2018 № 555 “Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі”
- Наказ МОН від 22.05.2018 № 509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”
- Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”
- Лист ІМЗО від 15.05.2018 № 22.1/10-1529 “Про курси підвищення кваліфікації практичних психологів та соціальних педагогів”
- Лист МОН від 20.04.2018 № 1/9-252 “Про підготовку аналітичної довідки щодо діяльності психологічної служби у системі освіти України”
- Наказ ІМЗО від 20.12.2017 № 75 “Про утворення робочої групи з удосконалення науково-методичного супроводу професійної діяльності фахівців психологічної служби”
- Наказ ІМЗО від 12.10.2017 № 49 “Про нагородження Грамотою Державної наукової установи “Інститут модернізації змісту освіти”
- Наказ МОН від 08.08.2017 № 1127 “Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року”
- Лист МОН від 28.07.2017 № 1/9-414 “Про забезпеченість фахівцями психологічної служби системи освіти та пріоритетні напрями діяльності у 2017-2018 навчальному році”
- Лист ІМЗО від 24.07.2017 №21.1/10-1549 “Щодо зниження чисельності фахівців психологічної служби”
- Наказ МОН України від 03.07.2017 № 948 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 липня 2017 року за № 930/30798) “Про внесення змін деяких наказів Міністерства освіти і науки України і Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України”
- Наказ МОН від 20.03.2017 № 429 “Про утворення робочої групи з розроблення Положення про психологічну службу (психологічний супровід і соціально-педагогічна робота)”
- Наказ МОН від 02.03.2017 № 334 “Про унормування діяльності психологічної служби системи освіти”
- Лист МОНмолодьспорту від 04.07.2012 № 1/9-488 “Щодо організації та проведення “години психолога” у загальноосвітніх навчальних закладах”