Методичні рекомендації








Як створити ресурсну кімнату в школі: зʼявилися рекомендації

Простір стійкості: 62 відео про те, як залишатися в ресурсі та протистояти викликам

Як сформувати навички самостійності у дітей з ООП підліткового віку

Як підтримувати та розвивати академічні навички дітей з ООП у побуті

Як отримати копію висновку ІРЦ електронно – інструкція

Рівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та які виклики

Як підтримати дітей з ООП у переході до середньої школи

Денверська модель раннього втручання. 17 принципів, як працювати

Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями

Дивіться рекомендації МОН для адаптації та розроблення модельних програм для дітей з ООП

МОН рекомендує з 1 лютого переглянути всі ІПР дошкільнят із особливими освітніми потребами

Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП ( за оновленим зразком )

Як правильно організувати інклюзивне навчання

Всеукраїнська онференція “РІВНІ СЕРЕД РІВНИХ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ООП” (відеозапис на YouTube)

Зразок аналітичного звіту асистента вчителя

Здрастуй, зимонько-зима! Лексико-граматичне корекційно-розвивальне заняття

Як нараховують доплати вчителям за роботу в інклюзивних класах

Індивідуальна програма розвитку: три етапи організаційної та змістовно‑методичної роботи

Алгоритм проведення уроку для учнів з ООП

Як проводити уроки в інклюзивному класі, де навчається дитина з порушеннями зору

Дислексія: як допомогти дитині покращити успішність навчання

Технології візуалізації навчального матеріалу в освіті дітей з порушеннями інтелектуального розвитку

Інклюзивна освіта: 21 порада для вчителів від експертів та практиків

Ресурси для організації якісної інклюзивної освіти

Як поєднати інклюзію та інновації?

Документи асистента вчителя щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами

Важливо й можливо: як музикувати з дітьми з особливими освітніми потребами

«Шкільна освіта для всіх»: МОН впроваджує інноваційні підходи для ширшого доступу до інклюзивної освіти

Інклюзія: моніторинг досягнень учнів з особливими освітніми потребами

Адаптація і соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах дитячо-учнівського колективу

Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору

Відеорекомендації, як навчати дітей з ООП мистецтва, дизайну і технологій, фізкультури та англійської

Як працевлаштовувати та оплачувати роботу асистента вчителя у групах подовженого дня – роз’яснення МОН

Готовність вчителя до роботи в інклюзивному класі

Інклюзивна поведінка: розширюємо коло спілкування дитини

Як навчати дитину з ООП: теорія, практика, інновації

Практичні поради щодо сексуальної освіти учнів із ООП

Документація асистента вчителя: принципи ведення та корисні поради

9 безплатних додатків для навчання і спілкування дітей з інвалідністю

Відеорекомендації, як навчати дітей з ООП мистецтва, дизайну і технологій, фізкультури та англійської

Організація психолого-педагогічного супроводу

Кабмін затвердив новий порядок організації інклюзивного навчання в школах. Які головні зміни

Відеорекомендації, як навчати дітей з ООП мистецтву, дизайну і технологіям, фізкультурі та англійській

Етапи раннього мовленнєвого розвитку дитини

Фарби-танцівниці на воді. Майстер-клас з ебру для батьків

Педагогічні інновації та техніки для професiйного розвитку. Iнклюзiя

Зразок Протоколу № 4 засідання команди психолого-педагогічного супроводу за підсумками І семестру за ІПР дітей із ООП

Найважливіше – комунікація. Як працювати з глухою дитиною в інклюзивному класі

Ігри та вправи на розвиток мовлення дошкільників з особливими освітніми потребами

Робота з дитячою тривогою. Алгоритм проведення корекційних занять

Документація для асистента вчителя: коротко про головне

Що таке ресурсна кімната у школі

Відеозапис: ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК» «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ» – 09 червня 2021 року, 10 червня 2021 року

Документи асистента вчителя щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами

Корекційно-розвиткові заняття з дітьми з особливими освітніми потребами

Освітній простір для всіх: говоримо зі школярами про аутизм

Інклюзивна освіта: сутність, поняття, термінологія

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА (Основні принципи, підхід, переваги, інформаційні ресурси у сфері інклюзивної освіти, нормативно – законодавча база у роботі вчителів-логопедів та вчителів – дефектологів)

Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

Умови корекційно-розвиткової роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями

Робота з дитиною з особливими освітніми потребами: запитання і відповіді

Мій стиль — толерантність

«Порадник батькам: практичні рекомендації під час дистанційного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями» (навчально-методичний посібник) авт.: О. Чеботарьова, Г. Блеч, І. Бобренко, І. Гладченко, О. Мякушко, І. Сухіна, С.Трикоз. За заг. ред. О. Чеботарьової. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України

Побудова інклюзії в школі: ролі основних учасників та дієві підходи. Пояснюють експерти

Розділ “Освіта осіб з особливими потребами” на офіційному вебсайті ІМЗО

МОН підготувало серію відео щодо інклюзивної освіти

Про індивідуальну форму навчання в школі. Відповіді на топ-15 найпоширеніших запитань батьків про індивідуальну форму навчання в школі

Грунтовні матеріали по інклюзії (Legal framework of inclusive)

Якою буде команда супроводу дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках (ПОЛОЖЕННЯ)

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ЯК РОЗПОВІСТИ ДИТИНІ ПРО «ОСОБЛИВИХ» ОДНОКЛАСНИКІВ

Роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента вчителя

Інклюзія в українській освіті: добірка матеріалів вебінарів, курсів та конференцій про інклюзивне навчання від «Всеосвіти»