Як створити ресурсну кімнату в школі: зʼявилися рекомендації









Простір стійкості: 62 відео про те, як залишатися в ресурсі та протистояти викликам
Як сформувати навички самостійності у дітей з ООП підліткового віку
Як підтримувати та розвивати академічні навички дітей з ООП у побуті
Як отримати копію висновку ІРЦ електронно – інструкція
Рівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та які виклики
Як підтримати дітей з ООП у переході до середньої школи
Денверська модель раннього втручання. 17 принципів, як працювати
Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями
Дивіться рекомендації МОН для адаптації та розроблення модельних програм для дітей з ООП
МОН рекомендує з 1 лютого переглянути всі ІПР дошкільнят із особливими освітніми потребами
Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП ( за оновленим зразком )
Як правильно організувати інклюзивне навчання
Зразок аналітичного звіту асистента вчителя
Здрастуй, зимонько-зима! Лексико-граматичне корекційно-розвивальне заняття
Як нараховують доплати вчителям за роботу в інклюзивних класах
Індивідуальна програма розвитку: три етапи організаційної та змістовно‑методичної роботи
Алгоритм проведення уроку для учнів з ООП
Як проводити уроки в інклюзивному класі, де навчається дитина з порушеннями зору
Дислексія: як допомогти дитині покращити успішність навчання
Технології візуалізації навчального матеріалу в освіті дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Інклюзивна освіта: 21 порада для вчителів від експертів та практиків
Ресурси для організації якісної інклюзивної освіти
Як поєднати інклюзію та інновації?
Документи асистента вчителя щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами
Важливо й можливо: як музикувати з дітьми з особливими освітніми потребами
Інклюзія: моніторинг досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору
Готовність вчителя до роботи в інклюзивному класі
Інклюзивна поведінка: розширюємо коло спілкування дитини
Як навчати дитину з ООП: теорія, практика, інновації
Практичні поради щодо сексуальної освіти учнів із ООП
Документація асистента вчителя: принципи ведення та корисні поради
9 безплатних додатків для навчання і спілкування дітей з інвалідністю
Організація психолого-педагогічного супроводу
Кабмін затвердив новий порядок організації інклюзивного навчання в школах. Які головні зміни
Етапи раннього мовленнєвого розвитку дитини
Фарби-танцівниці на воді. Майстер-клас з ебру для батьків
Педагогічні інновації та техніки для професiйного розвитку. Iнклюзiя
Найважливіше – комунікація. Як працювати з глухою дитиною в інклюзивному класі
Ігри та вправи на розвиток мовлення дошкільників з особливими освітніми потребами
Робота з дитячою тривогою. Алгоритм проведення корекційних занять
Документація для асистента вчителя: коротко про головне
Що таке ресурсна кімната у школі

Відеозапис: ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК» «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ» – 09 червня 2021 року, 10 червня 2021 року

Документи асистента вчителя щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами
Корекційно-розвиткові заняття з дітьми з особливими освітніми потребами
Освітній простір для всіх: говоримо зі школярами про аутизм
Інклюзивна освіта: сутність, поняття, термінологія
Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
Умови корекційно-розвиткової роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями
Робота з дитиною з особливими освітніми потребами: запитання і відповіді
Побудова інклюзії в школі: ролі основних учасників та дієві підходи. Пояснюють експерти
Розділ “Освіта осіб з особливими потребами” на офіційному вебсайті ІМЗО
МОН підготувало серію відео щодо інклюзивної освіти
Грунтовні матеріали по інклюзії (Legal framework of inclusive)
Якою буде команда супроводу дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках (ПОЛОЖЕННЯ)
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ЯК РОЗПОВІСТИ ДИТИНІ ПРО «ОСОБЛИВИХ» ОДНОКЛАСНИКІВ