Розповсюджуємо ефективний педагогічний досвід

Відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради 11 листопада 2021 року на базі Кілійського закладу загальної середньої освіти № 1 Кілійської міської ради (директор Татару В.А.) було організовано проведення територіального семінару-практикуму (онлайн) для вчителів хіміїзакладів загальної середньої освіти Кілійської міської радиза темою «Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках хімії»: досвідом роботи поділилася учителька хімії   Кілійського закладу загальної середньої освіти № 1 Кілійської міської ради Павлова Надія Олександрівна.

Семінар-практикум відбувся на платформі Google Meet.

У методичному заході взяли участь 10 педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради та консультант Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради.

Мета заходу: показати застосування інтерактивних методів під час освітнього процесу на уроках хімії; популяризація інтерактивного навчання як найбільш ефективного засобу формування життєвих навичок учнів.

Учасники територіального семінару-практикуму ознайомилися з досвідом роботи Павлової Н.О. щодо застосування інтерактивних технологій навчання на уроках хімії, які дозволяють: активізувати освітній процес, підвищити продуктивність праці учня, включити всіх учнів у роботу на уроці, прищепити їм інтерес до хімії.

Надія Олександрівна продемонструвала учасникам, як забезпечує проведення демонстраційних хімічних дослідів, а також чітко структурує навчальний матеріал та зберігає в електронному вигляді матеріали уроків. Колеги переконались, що комп’ютер робить навчання ефективним: наочність, фотодокументи, хімічні досліди – все це легко застосовувати для всієї аудиторії, а також надає можливість диференціювати навчання, організовувати індивідуальну роботу з дитиною, полегшує контроль знань з хімії.

Також педагогиня зазначила, що уроки, які створені на інтерактивній дошці, можна використовувати не один раз, що заощаджує час учителя. Використання комп’ютерної техніки дає змогу педагогу чітко структурувати урок, швидко і якісно перевірити домашнє завдання, моделювати складні хімічні явища, процеси. Як правило, такими моделями є таблиці, молекулярні моделі, макети тощо. Використовуються комп’ютерні моделі, які мають багато переваг: огляд об’єкту зусібіч або зміна його масштабу, створення моделей складних об’єктів (просторові моделі молекул), моделювання не лише статичних об’єктів, а й хімічних процесів.

Учасники методичного заходу поділилися своїми враженнями, власними напрацюваннями, подякували колезі за представлений досвід з використання інтерактивних методів навчання на уроках хімії, які дають змогу вчителю якісно проілюструвати навчальний матеріал та проводити віртуальні лабораторні досліди.

Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради (Мергут С.І.), Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради (Єгорова Г.К.) складають подяку:

  • за сприяння проведенню  територіального семінару-практикуму для вчителів хімії закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради – керівництву Кілійського закладу загальної середньої освіти № 1 Кілійської міської ради (директор Татару В.А.);
  • за проведення на високому професійному рівні територіального семінару-практикуму онлайн та забезпечення його науково-методичної та практичної спрямованості, професіоналізм, творчість – учительці хімії Кілійського закладу загальної середньої освіти № 1 Кілійської міської ради Павловій Н.О.