Інструменти професійного розвитку вихователя закладу дошкільної освіти

         Для педагога бути професіоналом означає перебувати в постійному пошуку, зростанні та розвитку. Адже діяльність педагога відрізняється високою мобільністю, надзвичайною складністю, вимагає глибоких і різнобічних професійних знань, умінь, навичок, що становлять основу професійної компетентності. І саме тому підвищення професійної компетентності педагога – запорука успішного реформування системи освіти в цілому.

        Відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради (за координації консультантки Барладян Олени) 29 квітня  2024 року, у режимі  онлайн, відбулося четверте засідання територіальної творчої групи директорів, вихователів закладів дошкільної освіти Кілійської міської ради на  тему «Інструменти професійного розвитку вихователя закладу дошкільної освіти: ПРОЄКТУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» (відповідно до професійного стандарту за професією «Вихователь закладу дошкільної освіти»).

         У територіальному методичному заході взяли участь директори, вихователі 9 закладів дошкільної освіти та 3-х закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради (21 особа).

         У фокусі уваги четвертого засідання територіальної творчої групи була проєктувальна компетентність, яка передбачає, що вихователь здатний організовувати та проєктувати освітні осередки за принципами універсального дизайну та розумного пристосування.

         Педагогині Фурманівського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Берізка» Кілійської міської ради, висвітлили, ураховуючи свої власні набутки, показники  критеріїв проєктуальної компетентності.

         Директорка Сільвія Миколаївна Сирбу розповіла про здатність вихователя:

     1) організовувати групове приміщення з урахуванням інтересів та потреб здобувачів освіти;

     2) обирати навчально-методичний та ігровий матеріал відповідно до розвивального потенціалу.

          Вихователька  Тетяна Іванівна Чебанова прокоментувала такі показники:

     1) особливості та принципи організації та зонування освітнього простору у закладі дошкільної освіти;

     2) призначення та розвивальний потенціал навчально-методичного та ігрового наповнення освітнього середовище.

         Опрацювання  навчального контенту доповідачки організували шляхом демонстрації презентації, відеоматеріалів, роз’яснення, коментування, щоби  педагоги зрозуміли надану інформацію, відреагували на неї, осмислили та мали змогу в подальшому використовувати набуті знання в практичній роботі, а також надали  рекомендації, поділилися своїми напрацювання з досвіду роботи стосовно запропонованої теми.

         Підготовлений контент буде корисним директорам, вихователям закладів дошкільної освіти громади для самоосвіти, а також під час підготовки до  проходження атестації.

         Усі матеріали проведеного засідання територіальної творчої групи надіслані в заклади дошкільної освіти Кілійської міської ради та розміщені на сайті Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради в рубриці «Заходи з педагогами» (семінари, вебінари тощо) для використання педагогами в роботі.

         Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради (начальник Сергій Мергут), Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради (директорка Ганна Єгорова) складають подяку за високий рівень науково – методичної і практичної спрямованості засідання територіальної творчої групи директорів, вихователів закладів дошкільної освіти, професіоналізм, творчість директорці, виховательці Фурманівського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Берізка» Кілійської міської ради.

Далі буде…

         Працюємо на майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!