Хімія

2023/2024 навчальний рік

Лист Міністерства освіти і науки України від 12.09.2023 № 1/13749-23 «Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році», додаток 8 «Природнича освітня галузь»

2021/2022 навчальний рік

Лист МОН України № 1/9-482 від 22.09.21 року «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»

Компетентнісний підхід у викладанні хімії: від «мрійників» до хіміків

Як створити та використовувати електронний кабінет хімії на платформі Wakelet

Інструктивно-методичний онлайн-семінар для вчителів хімії, біології закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради щодо особливостей організації освітнього процесу, викладання навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році

Матеріали інструктивно-методичного онлайн-семінару для вчителів хімії, біології закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради щодо особливостей організації освітнього процесу, викладання навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році

2020/2021 навчальний рік

1. Нормативно-правова база

2. Навчальні програми               Навчальні програми для 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти

 Навчальні програми для 8-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивчення окремих предметів за новим Державним стандартом базової і повної            загальної середньої освіти

  • Хімія

     Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Методичні рекомендації

Медіаграмотність на уроках хімії

Уроки PISA 2018: методичні рекомендації

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання

Опубліковані відповіді на тест ЗНО з хімії – 2021

Творчі педагоги Кілійської громади діляться ефективним досвідом роботи з колегами

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ “ІНСТРУМЕНТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ХІМІЧНОГО КОМПОНЕНТУ ПРИРОДНИЧОЇ ГАЛУЗІ»

Як урізноманітнити уроки математики і природничих дисциплін – досвід трьох учительок

ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК» «ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ: ДОСВІД І ПОРАДИ»