Завершився територіальний (заочний) етап Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси»

       Відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради з 19 по 30 березня 2021 року відбувся територіальний (заочний) етап Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» (далі – фестиваль «Чисті роси»).

       Проведення фестивалю «Чисті роси» сприяє відродженню духовної спадщини України, виявленню обдарованих дітей у різних видах і жанрах мистецтва та сприяння подальшому розвитку їх обдарувань, залучення до активної участі у мистецькому житті країни та формування творчої еліти рідного краю. Учні закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради довели, що поєднувати успішне навчання і щиру відданість мистецтву – можливо.

У фестивалі «Чисті роси» взяли участь учні усіх 13 закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради, усього – 311 учнів за номінаціями:

  • «Образотворче мистецтво» – 35 учнів;
  • «Декоративно-ужиткове мистецтво» – 68 учнів;
  • «Фотомистецтво» – 27 учнів;
  • «Літературна творчість» (читці) – 40 учнів;
  • «Художнє виконавство»:
  • солісти-інструменталісти – 7 учнів;
  • солісти-вокалісти – 19 учнів;
  • хорове виконання – 6 колективів (64 учні);
  • «Хореографічне мистецтво» – 4 колективи (44 учні);
  • «Театральне мистецтво» – 1 колектив (7 учнів).

Журі територіального (заочного) етапу Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» визначило переможців-лауреатів, учасників-дипломантів:

  • лауреат І ступеня (І місце) – 99 учасників;
  • лауреат ІІ ступеня (ІІ місце) – 42 учасники;
  • лауреат ІІІ ступеня (ІІІ місце) – 42 учасники;
  • дипломант – 21 учасник

та рекомендувало для участі у обласному (заочному) етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості, виставки-конкурсу образотворчого, декоративно-ужиткового та фотомистецтва в рамках фестивалю «Чисті роси» кращі роботи переможців територіального Фестивалю за номінаціями:

  • «Образотворче мистецтво» – 3 учні (9 робіт) – Кілійський заклад загальної середньої освіти № 2, Кілійський заклад загальної середньої освіти № 3, Дмитрівський заклад загальної середньої освіти;
  • «Декоративно-ужиткове мистецтво» – 6 учнів (6 робіт) – Кілійський заклад загальної середньої освіти № 2 (1 робота), Кілійський заклад загальної середньої освіти № 3 (2 роботи), Лісківський заклад загальної середньої освіти (3 роботи);
  • «Фотомистецтво» – 4 учні (12 робіт) – Кілійський заклад загальної середньої освіти № 2, Кілійський заклад загальної середньої освіти № 3, Дмитрівський заклад загальної середньої освіти;
  • «Літературна творчість» (читці) – 2 учні – Кілійський заклад загальної середньої освіти № 2, Кілійський заклад загальної середньої освіти № 3;
  • «Художнє виконавство»:

солісти-інструменталісти – 2 учні – Шевченківський заклад загальної середньої освіти № 1, Шевченківський заклад загальної середньої освіти № 2;

солісти-вокалісти – 1 учениця – Лісківський заклад загальної середньої освіти;

хорове виконання – 1 колектив – Фурманівський заклад загальної середньої освіти;

  • «Хореографічне мистецтво» – 1 колектив – Дмитрівський заклад загальної середньої освіти.

Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради (начальник Мергут С.І.), Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради (директорка Єгорова Г.К.) складають подяку адміністрації, педагогічним працівникам (керівникам робіт учнів – лауреатів, дипломантів територіального (заочного) етапу Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси») закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради за ефективну роботу з творчо обдарованими учнями, якісну підготовку робіт до участі в територіальному (заочному) етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси», а також батькам учнів – лауреатів, дипломантів територіального (заочного) етапу Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси»  за створення умов для розвитку обдарованої дитини.