У Міністерстві освіти і науки України нагадали, як зафіксувати семестрові результати навчання за новою моделлю оцінювання.
Про це міністерство повідомило на своїй сторінці у фейсбук.
- Як йдеться в поясненні, семестрове оцінювання потрібно здійснювати за групами результатів із кожного навчального предмета / інтегрованого курсу.
- Зокрема, виставити загальну оцінку за предмет / інтегрований курс.
- Спочатку семестрові оцінки потрібно виставити у відповідні стовпці за групами результатів, а вже потім – загальну оцінку.
“Наприклад, під час оцінювання з історії України вчитель / вчителька орієнтується на три групи результатів і наприкінці семестру виставляє чотири оцінки: три за кожну групу результатів і загальну на основі оцінювання груп результатів”, – розповідають у МОН.
Також там поділилися таким прикладом фіксації семестрового оцінювання в журналі:
Водночас у міністерстві наголошують, що оцінку за семестр можна скоригувати як за всіма, так і за окремими групами результатів. Навіть у випадку проведення комплексної роботи можна запропонувати учню / учениці скоригувати оцінку, виконавши завдання, які охоплюють оцінювання лише певної групи результатів.
Нагадаємо, що саме виведення оцінок та заповнення журналів може здійснюватися за трьома моделями:
- у першій моделі вчитель/-ка може виводити семестрову оцінку, у якій враховуються підсумкові роботи за однією або декількома групами результатів, а також беруться до уваги поточні оцінки за групами результатів;
- друга модель оцінювання, як і перша, передбачає, що впродовж семестру фіксуються досягнення учнів за кожною групою результатів, а наприкінці семестру учнівству пропонується комплексна підсумкова робота за кожною з груп результатів;
- третя модель оцінювання передбачає, що семестрова оцінка виставляється за підсумками комплексної підсумкової роботи або на основі підсумкових робіт за однією або декількома групами результатів з урахуванням тематичного оцінювання.
Докладніше із цими моделями та іншими особливостями нового оцінювання ви можете ознайомитися в нашому матеріалі за посиланням.
Також розширені пояснення від МОН можна знайти тут.
Джерело: НУШ