Нові рекомендації, але старі журнали. Чотири групи результатів, а середній бал один. Єдиний стандарт, але в усіх вчителів критерії оцінювання різні. Чи правда це? Нумо розбиратися, як працює нова система оцінювання учнів 5–9 класів НУШ та як впливає на успішність.
Переглянувши запис вебінару, який відбувся 3 жовтня 2024 року о 16:00, ви дізнаєтесь про таке:
Для чого відстежувати не лише результат, а й шлях учня, яким він прийшов до цього результату?
Чим відрізняється характеристика навчальної діяльності від характеристики результатів навчання? Та для чого їх розрізняти?
Як тепер заповнювати журнали й щоденники, — розберемо на практиці?
Як оцінювати предмети морального спрямування, підприємництво і фінансову грамотність?
А як підбивати підсумки за семестр?