На виконання наказу Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради «Про підготовку закладів та установ освіти Кілійської міської ради до початку 2024/2025 навчального року», відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради, за координації консультантки Олени Барладян, 24 вересня 2024 року, у режимі онлайн, на платформі Zoom , було проведено територіальний методично-консультативний простір для вчителів інтегрованого курсу/навчального предмета соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради на тему «Особливості освітнього процесу та викладання навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 2024/2025 навчальному році» (керівниця територіальної професійної спільноти вчителів інтегрованого курсу/навчального предмета соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі – Подоленко Валентина Олександрівна, учителька навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» Шевченківського закладу загальної середньої освіти № 1 Кілійської міської ради).
У територіальному методичному заході взяли участь учителі навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» з 12 закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради (15 осіб).
Валентина Олександрівна доповіла про:
1) інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у закладах загальної середньої освіти в 2024/2025 навчальному році;
2) типову освітню програму для 5-9 класів закладу загальної середньої освіти, яка містить вимоги до результатів навчання здобувачів освіти, опис інструментарію оцінювання, рекомендовані форми організації освітнього процесу;
3) модельні навчальні програми з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут » для 5-6,7 класів НУШ ;
4) види оцінювання: формувальне, підсумкове;
5) оформлення записів щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»/навчального предмета «Основи здоров’я» в обов’язковій діловій документації закладу загальної середньої освіти (класні журнали, свідоцтво досягнень);
6) навчальні програми навчального предмета «Основи здоров’я», 8,9 класи ;
7) методичні рекомендації Інституту модернізації змісту освіти щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти в 2024/2025 навчальному році» та висвітлила питання щодо розвитку STEM-освіти на уроках з навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»;
8) переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти в 2024/2025 навчальному році.
Також Валентина Олександрівна організувала обговорення організаційного питання, а саме: організація роботи територіальної професійної спільноти вчителів навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в 2024/2025 навчальному році (семінари-практикуми, майстер-класи, творчі групи тощо).
Працюємо на майбутнє! Разом до ПЕРЕМОГИ!