Територіальний методично-консультативний простір щодо підготовки до нового навчального року для вчителів навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» закладів загальної середньої освіти Кілійщини

          На виконання наказу Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради «Про підготовку закладів та установ освіти Кілійської міської ради до початку 2024/2025 навчального року», відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради, за координації консультантки Олени Барладян,   24 вересня 2024 року, у режимі онлайн, на платформі   Zoom , було проведено територіальний методично-консультативний простір для вчителів інтегрованого курсу/навчального предмета соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради на тему «Особливості освітнього процесу та викладання навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 2024/2025 навчальному році» (керівниця територіальної професійної спільноти вчителів інтегрованого курсу/навчального предмета соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі – Подоленко Валентина Олександрівна, учителька навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»   Шевченківського закладу загальної середньої освіти № 1 Кілійської міської ради).

         У територіальному методичному заході взяли участь учителі навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»   з 12 закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради (15 осіб).

         Валентина Олександрівна доповіла про:

1) інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у закладах загальної середньої освіти в 2024/2025 навчальному році;

2) типову освітню програму для 5-9 класів закладу загальної середньої освіти, яка містить вимоги до результатів навчання здобувачів освіти, опис інструментарію оцінювання, рекомендовані форми організації освітнього процесу;

3) модельні навчальні програми з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут » для 5-6,7 класів НУШ ;

4) види оцінювання: формувальне, підсумкове;

5) оформлення записів щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»/навчального предмета «Основи здоров’я»  в обов’язковій діловій документації закладу загальної середньої освіти (класні журнали, свідоцтво досягнень);

6) навчальні програми навчального предмета «Основи здоров’я», 8,9 класи ;

7) методичні рекомендації Інституту модернізації змісту освіти  щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти в 2024/2025 навчальному році» та висвітлила питання щодо розвитку STEM-освіти на уроках з навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»;

8) переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти в 2024/2025 навчальному році.

         Також Валентина Олександрівна організувала обговорення організаційного питання, а саме: організація роботи територіальної професійної спільноти вчителів навчального предмета «Основи здоров’я»/інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в 2024/2025 навчальному році (семінари-практикуми,  майстер-класи, творчі групи тощо).

          Працюємо на майбутнє! Разом до ПЕРЕМОГИ!