Територіальний методично-консультативний простір щодо підготовки до нового навчального року  для вчителів інтегрованого курсу «Мистецтво»/навчальних предметів «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво»  закладів загальної середньої освіти Кілійщини

         На виконання наказу Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради «Про підготовку закладів та установ освіти Кілійської міської ради до початку 2024/2025 навчального року», відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради, за координації консультантки Олени Барладян,   13 вересня 2024 року, у режимі онлайн, на платформі Meet,  було проведено територіальний методично-консультативний простір для вчителів інтегрованого курсу/навчальних предметів мистецької освітньої галузі закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради на тему «Особливості освітнього процесу та викладання інтегрованого курсу «Мистецтво»/навчальних предметів «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво» у 2024/2025 навчальному році» (керівниця територіальної професійної спільноти вчителів інтегрованого курсу/навчальних предметів мистецької освітньої галузі  – Малая Оксана Андріївна, учителька образотворчого мистецтва  Лісківського закладу загальної середньої освіти Кілійської міської ради).

         У територіальному методичному заході взяли участь учителі інтегрованого курсу/навчальних предметів мистецької освітньої галузі 12 закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради (17 осіб).

          Оксана Андріївна, висвітлила наступні питання :

1) інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання інтегрованого курсу/навчальних предметів мистецької освітньої галузі в закладах загальної середньої освіти в 2024/2025 навчальному році;

2) типова освітня програма для 5-9 класів закладу загальної середньої освіти, яка містить вимоги до результатів навчання здобувачів освіти, опис інструментарію оцінювання, рекомендовані форми організації освітнього процесу;

3) модельні навчальні програми інтегрованого курсу/навчальних предметів мистецької освітньої галузі,  5-6,7 класи НУШ ;

4)  навчальні програми інтегрованого курсу «Мистецтво»,  8,9,10-11 класи ;

5)  види оцінювання: формувальне, підсумкове;

 6) викладання міжгалузевого інтегрованого курсу «Драматургія і театр» в 5-6, 7 класах НУШ;

7) оформлення записів щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти  з інтегрованого курсу/навчальних предметів мистецької освітньої галузі в обов’язковій діловій документації закладу загальної середньої освіти (класні журнали, свідоцтво досягнень);

8) кроки надолуження освітніх втрат з інтегрованого курсу/навчальних предметів мистецької освітньої галузі   (2-11 класи), шляхи вирішення цієї проблеми, використання інтерактивних методів навчання на уроках, приклади мотивації та психологічної підтримки здобувачів освіти для покращення результатів навчання;

9) методичні рекомендації Інституту модернізації змісту освіти  щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти в 2024/2025 навчальному році» та висвітлила питання щодо розвитку STEM-освіти на уроках інтегрованого курсу/навчальних предметів мистецької освітньої галузі в закладах загальної середньої  освіти;

10) переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти в 2024/2025 навчальному році.

      Також Оксана Андріївна організувала обговорення організаційних питань:

– щодо організації роботи територіальної професійної спільноти вчителів інтегрованого курсу/навчальних предметів мистецької освітньої галузі, методичних утворень в 2024/2025 навчальному році (семінари-практикуми,  майстер-класи, творчі групи , майстерки тощо);

–  щодо участі здобувачів освіти у всеукраїнських, обласних, територіальних  творчих конкурсах.

         Працюємо на майбутнє! Разом до ПЕРЕМОГИ!