Територіальний методично-консультативний простір щодо підготовки до нового навчального року для вчителів інформатики закладів загальної середньої освіти Кілійщини

          На виконання наказу Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради «Про підготовку закладів та установ освіти Кілійської міської ради до початку 2024/2025 навчального року», відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради, за координації консультантки Олени Барладян,   13 вересня 2024 року, у режимі онлайн, на платформі   Meet, було проведено територіальний методично-консультативний простір для вчителів інформатики закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради на тему «Особливості освітнього процесу та викладання навчального предмета «Інформатика» у 2024/2025 навчальному році» (керівник територіальної професійної спільноти вчителів інформатики – Кутас Іван Іванович, учитель інформатики  Кілійського закладу загальної середньої освіти № 1 Кілійської міської ради).

         У територіальному методичному заході взяли участь учителі інформатики з 12 закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради (15 осіб).

        Іван Іванович доповів про:

1) інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання навчального предмета «Інформатика» у закладах загальної середньої освіти в 2024/2025 навчальному році;

2) типову освітню програму для 5-9 класів закладу загальної середньої освіти, яка містить вимоги до результатів навчання здобувачів освіти, опис інструментарію оцінювання, рекомендовані форми організації освітнього процесу;

3) модельні навчальні програми з навчального  предмета «Інформатика» для 5-6,7 класів НУШ ;

4) види оцінювання: формувальне, підсумкове;

5) оформлення записів щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти з навчального предмета «Інформатика»  в обов’язковій діловій документації закладу загальної середньої освіти (класні журнали, свідоцтво досягнень);

6) кроки надолуження освітніх втрат з навчального предмета «Інформатика»  (2-11 класи), шляхи вирішення цієї проблеми, використання інтерактивних методів навчання на уроках інформатики, приклади мотивації та психологічної підтримки здобувачів освіти для покращення результатів навчання;

7) методичні рекомендації Інституту модернізації змісту освіти  щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти в 2024/2025 навчальному році» та висвітлив питання щодо розвитку STEM-освіти на уроках інформатики в закладах загальної середньої  освіти;

8) переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти в 2024/2025 навчальному році.

       Також Іван Іванович організував обговорення організаційних питань:

– щодо організації роботи територіальної професійної спільноти вчителів інформатики, методичних утворень в 2024/2025 навчальному році (семінари-практикуми, ШППД, майстер-класи, творчі групи тощо);

–  щодо участі здобувачів освіти у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з навчального предмета «Інформатика», Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких  робіт учнів – членів Малої академії наук України, Всеукраїнській учнівській Інтернет-олімпіаді з інформатики тощо.

          Працюємо на майбутнє! Разом до ПЕРЕМОГИ!