Територіальний методично-консультативний простір для вчителів хімії, біології закладів загальної середньої освіти Кілійщини щодо підготовки до нового навчального року

Безумство – діяти по-старому і чекати на нові результати

Альберт Енштейн

         На виконання наказу Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради «Про підготовку закладів та установ освіти Кілійської міської ради до початку 2024/2025 навчального року», відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради, за координації консультантки Олени Барладян,   06 вересня 2024 року, у режимі онлайн на платформі Zoom, було проведено територіальний методично-консультативний простір для вчителів хімії, біології закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради на тему «Особливості освітнього процесу та викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів природничої освітньої галузі в 2024/2025 навчальному році» (керівниця територіальної професійної спільноти вчителів хімії, біології – Слободенюк Тетяна Сергіївна, учителька хімії, біології Опорного закладу освіти Кілійський заклад загальної середньої освіти № 4 Кілійської міської ради).

         У територіальному методичному заході взяли участь учителі хімії, біології з 12 закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради (12 осіб).

        Тетяна Сергіївна доповіла про:

1) освітній процес в умовах кризи: баланс безпеки та якості в умовах воєнного стану, структуру навчального року, форми здобуття загальної середньої освіти, повернення дітей до очного навчання;

2) типову освітню програму для 5-9 класів закладу загальної середньої освіти, яка містить вимоги до результатів навчання здобувачів освіти, опис інструментарію оцінювання, рекомендовані форми організації освітнього процесу;

3) особливості викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів природничої освітньої галузі в 5-7 класах Нової української школи;

4) про модельні навчальні програми з навчальних предметів/інтегрованих курсів природничої освітньої галузі для 5-7 класів НУШ;

5) види оцінювання: формувальне, підсумкове;

6) форми, засоби, зміст оцінювання здобувачів освіти 5,6,7 класів (НУШ);

7) оформлення записів щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти з навчальних предметів/інтегрованих курсів природничої освітньої галузі в обов’язковій діловій документації закладу загальної середньої освіти (класні журнали, свідоцтво досягнень);

8) кроки надолуження освітніх втрат з навчальних предметів/інтегрованих курсів природничої освітньої галузі, шляхи вирішення цієї проблеми, використання інтерактивних методів навчання на уроках навчальних предметів/інтегрованих курсів природничої освітньої галузі, приклади мотивації та психологічної підтримки здобувачів освіти для покращення результатів навчання.

         Лавник Віра Іванівна, учителька біології Опорного закладу освіти Кілійський заклад загальної середньої освіти № 4 Кілійської міської ради, розповіла про організацію освітнього процесу та викладання хімії, біології у 8-11 класах у закладах загальної середньої освіти в 2024/2025 навчальному році, а саме:

– про нормативно – правову базу щодо викладання хімії, біології у 8-11 класах;

– про формування практичних навичок для подальшого їх застосування в реальному житті;

– про оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти;

– про використання навчальної літератури.

         Шульга Ганна Іванівна, учителька хімії Лісківського закладу загальної середньої освіти Кілійської міської ради, прокоментувала лист Інституту модернізації змісту освіти «Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти в 2024/2025 навчальному році» та висвітлила питання щодо розвитку STEM-освіти на уроках хімії в закладах загальної середньої  освіти; педагогиня також зазначила, що  STEM-освіта це – майбутнє для української молоді, розповіла  про мету, напрямки, переваги STEM-освіти.

Керівниця територіальної професійної спільноти вчителів хімії, біології Тетяна Сергіївна також висвітлила питання:

– про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти в 2024/2025 навчальному році,

а також організувала обговорення організаційних питань:

– щодо організації роботи територіальної професійної спільноти вчителів хімії, біології, методичних утворень в 2024/2025 навчальному році (семінари-практикуми, ШМВ, ШППД, майстер-класи, творчі групи тощо).

         Працюємо на майбутнє! Разом до ПЕРЕМОГИ!