Робота вчителя зі штучним інтелектом: теорія та практика

Команда Освітнього проєкту «На Урок» в межах інтернет-конференцій та вебінарів «На Урок» приділяє велику увагу впровадженню інновацій, зокрема використанню штучного інтелекту в освіті. Кожна із наших зустрічей була присвячена питанням практичного використання ШІ на всіх уроках та під час підготовки до них. Глобально ми розкрили такі теми:

  • міфи довкола штучного інтелекту
  • найпоширеніші шляхи застосування ШІ-інструментів
  • можливості генеративного типу ШІ для освіти
  • практика використання окремих інструментів
  • аналіз роботи з кренкретними серівсами на базі ШІ.

Штучний інтелект розвивається з неймовірною швидкістю, викликаючи захоплення та занепокоєння його можливостями. Зокрема причина в тому, що складно спрогнозувати темпи та масштами, а відповідно, і вплив ШІ у майбутньому на різні сфери життя людини. Ми глибоко переконані в тому, що ШІ вже сьогодні змінює освіту, тому так важливо розуміти, на що він здатен. 

У цій статті ми періодично підбиваємо проміжні підсумки стосовно висвітлення теми штучного інтелекту в освіті України та світу, проаналізувавши вебінари та виступи. Доступ до запису кожного з них доступний для кожного безстроково. Рекомендуємо переглянути відео та завантажити презентації, які містять багато теоретичної та практичної інформації.  

Генеративний штучний інтелект: базові поняття

Практика використання ШІ в роботі педагогів

Створення інтерактивних завдань та візуалізація навчального контенту

Джерело: сайт НА УРОК