План МОН: професійне зростання та вмотивованість учителя

Міністерством освіти і науки оприлюднений оперативний план відомства на 2022 рік, який містить завдання і заходи у різних напрямах діяльності, що мають бути реалізовані цього року.

Однією зі стратегічних цілей МОН у сфері середньої освіти є професійне зростання кваліфікованих педагогічних працівників, а також їхня вмотивованість до педагогічної діяльності.

Зокрема, у 2022 році МОН планує забезпечити умови для створення конкурентного (демонополізованого) на ринку послуг із підвищення кваліфікації педагогічними працівниками.

Також планується створити центри професійного розвитку педагогічних працівників шляхом реорганізації системи районних науково-методичних центрів (кабінетів) та забезпечення супервізії (супроводу та підтримки) педпрацівників.

Окрім того, планується провести моніторингове дослідження щодо готовності педагогічних працівників до реалізації Нової української школи.

У 2022 році будуть розроблені нові підходи до оцінювання діяльності вчителів шляхом затвердження нової редакції Положення про атестацію педагогічних працівників.

Забезпечити вмотивованість учителів до педагогічної діяльності МОН планує шляхом поступового підвищення заробітної плати. З цією метою відомство планує внести пропозиції щодо підвищення заробітної плати педагогічним працівникам до проекту Державного бюджету на 2023 рік.

Цього року відбудеться запровадження педагогічної інтернатури. З цією метою Українським інститутом розвітку освіти буде розроблено методичне забезпечення щодо проходження інтернатури у школах та проведений моніторинг його практичного впровадження.