Педагоги Кілійської міської територіальної громади удосконалюють цифрову компетентність

ХХІ сторіччя – ера нових інформаційно – комунікаційних технологій, які інтенсивно розвиваються і практично увійшли у всі сфери діяльності людини. Звичайно, не оминають вони і сучасну школу.

«Цифровізація» освіти – пріоритетна компонента реформи освіти в цілому. Тому педагоги мають буди готові раціонально використовувати ІКТ безпосередньо в освітньому процесі і в позаурочній діяльності, під час дистанційного навчання тощо.

Відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради, з метою цифрового розвитку та цифрової трансформації освіти, досягнення якісних перетворень у освітньому просторі шляхом впровадження сучасних цифрових технологій; мотивації, фаховоспрямованого застосування технологій цифрового суспільства; формування досвіду, вмінь і навичок педагогів щодо роботи з інтерактивною (мультимедійною) дошкою, мультимедійними комплексами, покращення їх навичок роботи з ПК, створення ними власних медіа-продуктів, удосконалення цифрової компетентності педагогічних працівників закладів освіти Кілійської міської ради, у 2021/2022 навчальному році створена територіальна «Школа цифрових навичок».

31 серпня 2021 року на базі Кілійського закладу загальної середньої освіти № 1 Кілійської міської ради відбулося спілкування педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради – керівників територіальної «Школи цифрових навичок» за напрямами – у формі творчої лабораторії, очно, де вони поділилися ідеями щодо організації роботи методичного формування та склали план і графік роботи.

Заняття у територіальній «Школі цифрових навичок» відбуватимуться на базі «опорних за темами» закладів загальної середньої освіти за напрямами:

  • Кілійський заклад загальної середньої освіти № 1 – напрям:

практичні заняття, постійно діючий консультупункт щодо оволодіння навичками роботи з інтерактивною (мультимедійною) дошкою та можливостей її використання в освітньому процесі (початковий рівень), керівник -­ учитель інформатики Кілійського закладу загальної середньої освіти № 1 – Кутас І.І.;

  • Кілійський заклад загальної середньої освіти № 1 – напрям:

створення цифрового контенту, керівник – учитель інформатики Кілійського закладу загальної середньої освіти № 1 – Усенко С.В.;

  • Опорний заклад освіти Кілійський заклад загальної середньої освіти № 4 – напрям:

практичні заняття, постійно діючий консультупункт щодо оволодіння навичками роботи з інтерактивною (мультимедійною) дошкою та можливостей її використання в освітньому процесі (для досвідчених користувачів), керівник -­ учитель фізики Опорного закладу освіти Кілійський заклад загальної середньої освіти № 4 – Колесніченко О.М.;

  • Шевченківський заклад загальної середньої освіти № 1 – напрям:

практичні заняття щодо оволодіння навичками роботи з інтерактивною (мультимедійною) дошкою та можливостей її використання в освітньому процесі (початковий рівень), керівниця -­ учителька інформатики Шевченківського закладу загальної середньої освіти № 1 – Чумаченко Д.Р.;

практичні заняття щодо оволодіння навичками роботи з інтерактивною (мультимедійною) дошкою та можливостей її використання в освітньому процесі (для досвідчених користувачів), керівниці -­ учителі інформатики Шевченківського закладу загальної середньої освіти № 1 – Тувіченко В.К., Бабенко Л.Г.;

  • Кілійський заклад загальної середньої освіти № 3 – напрям:

постійно діючий територіальний консультпункт «Виникло питання», практичні заняття щодо роботи з ПК для досвідчених користувачів, керівниця – учителька інформатики Кілійського закладу загальної середньої освіти № 3 – Нерушіян Н.П.