Шановні колеги, надсилаємо методичні рекомендації з питань організації роботи вебсайтів закладів загальної середньої освіти, та будуть розміщені на сайті Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».
Окремо просимо звернути увагу на такі питання:
– наявність робочої (корпоративної) електронної пошти працівників на сторінках, де міститься інформація про них;
– своєчасність відповіді на коментарі та звернення;
– роботу із відгуками та видачею у Google;
– зворотній зв’язок та схема проїзду до закладу;
– своєчасне розміщення анонсів заходів.
Рекомендуємо ознайомитись із посібником І. Коберник, К. Краснова «Ефективні комунікації для освітніх управлінців» та книгою Ш. Прімбса «Соціальні медіа для журналістів. Редакційна робота з Facebook, Twitter & Co (Можна безкоштовно замовити в Академії української преси).
https://docs.google.com/document/d/1g3mLL7FOtPmDY8nMNCWAPpavVZkZAGSa/preview
Джерело: “Знайшов”