Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

На сайті ІППОЧО розміщений інформаційно-методичний збірник «МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.».

Переглянути його можна за поcиланням.

Матеріали збірника розроблені фахівцями ІППОЧО.

https://drive.google.com/file/d/1BqG6vzYCSS1GlOTt5KlgjNZlvbMAGVwZ/preview

ЗМІСТ

Богачик Т.С.

Ключові акценти в науково-методичній роботі у 2024/2025 н.р.

Романовська Д.Д., Гречко Р.І., Казарян Г.М.

Подолання психологічних втрат та збереження ментального здоров’я: пріоритетні напрямки роботи практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Поляк О.В., Бабин Е.П.

Управлінські втрати: стан та прогностика в елементах системи закладів освіти для застосування керівниками ЗЗСО у 2024/2025 н.р.

Куриш Н.К., Унгурян І.К.

Технологія організації та проведення майстер-класу/майстерки: практичний аспект

Савчук О.С.

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Одинак М.М.

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в початковій ланці у 2024/2025 н.р.

Медведь О.М.

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у початкових класах у закладах освіти з румунською мовою навчання Чернівецької області у 2024/25 н.р.

Квітень Є.Д.

Методичні рекомендації щодо викладання предметів мовнолітературної освітньої галузі (українська мова та література, українознавство) у закладах загальної середньої освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р. 

Куриш С.М., Блажевська Н.В.

Про викладання іноземних мов у закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Федорак В.Ф.

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з історії, правознавства, громадянської освіти в закладах загальної середньої освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Іванова Л.І.

Особливості викладання зарубіжної літератури у 2024/2025 н.р.

Говорнян Л.С.

Науково-методичний супровід викладання румунської мови та літератури (румунської і зарубіжної) у 5-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Біляніна О.Я., Білянін Г.І.

Науково-методичний супровід викладання предметів математичної освітньої галузі у 5-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Чайковська І.В.

Науково-методичний супровід викладання географії у 6-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Науково-методичний супровід викладання економіки в закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Фабіянова І.В.

Методичні рекомендації щодо вивчення біології та екології у 2024/2025 н.р.

Чухненко П.С.

Науково-методичний супровід організації освітнього процесу з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» / «Природничі науки» / «Довкілля» у 2024/2025 н.р.

Науково-методичний супровід викладання хімії у 7-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Добрянська Г.І.

Науково-методичний супровід викладання фізики та астрономії у 7-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Мусурівський В.І.

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2024/2025 н.р.

Харитон М.В.

Методичні рекомендації щодо вивчення технологій, трудового навчання та креслення у 2024/2025 н.р.

Руснак О.Я.

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» та предмета «Основи здоров’я» у 2024/2025 н.р.

Юзькова В.Д.

Науково-методичний супровід упровадження STEM-освіти в освітній процес ЗЗСО Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Руснак О.Я.

Методичні рекомендації щодо питань організації виховної роботи в закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Старовойт П.С.

Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури в закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Пономаренко О.М.

Методичні рекомендації щодо викладання курсів, предметів духовно-морального спрямування в закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Венгринюк О.В.

Особливості викладання мистецької освітньої галузі Нової української школи в закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.

Равлюк Л.Р.

Методичні рекомендації щодо вивчення предметів мистецької освітньої галузі у 2024/2025 н.р.

Анатійчук М.О.

Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти у 2024/2025 н.р.

Чередюк О.В.

Методичні рекомендації щодо організації роботи інклюзивноресурсних центрів у 2024/2025 н.р. 

Захарова М.В.

Особливості організації освітнього процесу в спеціальних школах та навчально-реабілітаційних центрах у 2024/2025 н.р.

Гринчук Л.В.

Особливості надання логопедичних послуг дітям з особливими освітніми потребами у 2024/2025 н.р.

Голєва А.О., Качмар Ю.Ю., Василіка К.О.

Методичні рекомендації щодо впровадження елементів медіаграмотності в освітній процес у 2024/25 н.р.

Дячук Л.М.

Організація роботи бібліотекаря закладу освіти в умовах нових викликів: напрями подолання освітніх втрат

Джерело: ІППОЧО

Дивись також:

☛ Методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»

☛ Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2024/2025 навчальному році

☛ Діяльність шкільної бібліотеки у 2024/2025 н.р.

☛ Організація освітнього процесу в закладах позашкільної освіти у 2024-2025 н.р.

☛ Перелік рекомендованої МОН навчальної літератури на 2024/2025 навчальний рік

☛ Календарі/планери учителя на 2024-2025 навчальний рік

☛ Орієнтири для класних керівників та педагогів-організаторів з питань організації виховної роботи в освітніх закладах у 2024/2025 н.р.