На сайті ІППОЧО розміщений інформаційно-методичний збірник «МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.».
Переглянути його можна за поcиланням.
Матеріали збірника розроблені фахівцями ІППОЧО.
https://drive.google.com/file/d/1BqG6vzYCSS1GlOTt5KlgjNZlvbMAGVwZ/preview
ЗМІСТ
Богачик Т.С.
Ключові акценти в науково-методичній роботі у 2024/2025 н.р.
Романовська Д.Д., Гречко Р.І., Казарян Г.М.
Подолання психологічних втрат та збереження ментального здоров’я: пріоритетні напрямки роботи практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Поляк О.В., Бабин Е.П.
Управлінські втрати: стан та прогностика в елементах системи закладів освіти для застосування керівниками ЗЗСО у 2024/2025 н.р.
Куриш Н.К., Унгурян І.К.
Технологія організації та проведення майстер-класу/майстерки: практичний аспект
Савчук О.С.
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Одинак М.М.
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в початковій ланці у 2024/2025 н.р.
Медведь О.М.
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у початкових класах у закладах освіти з румунською мовою навчання Чернівецької області у 2024/25 н.р.
Квітень Є.Д.
Методичні рекомендації щодо викладання предметів мовнолітературної освітньої галузі (українська мова та література, українознавство) у закладах загальної середньої освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Куриш С.М., Блажевська Н.В.
Про викладання іноземних мов у закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Федорак В.Ф.
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з історії, правознавства, громадянської освіти в закладах загальної середньої освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Іванова Л.І.
Особливості викладання зарубіжної літератури у 2024/2025 н.р.
Говорнян Л.С.
Науково-методичний супровід викладання румунської мови та літератури (румунської і зарубіжної) у 5-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Біляніна О.Я., Білянін Г.І.
Науково-методичний супровід викладання предметів математичної освітньої галузі у 5-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Чайковська І.В.
Науково-методичний супровід викладання географії у 6-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Науково-методичний супровід викладання економіки в закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Фабіянова І.В.
Методичні рекомендації щодо вивчення біології та екології у 2024/2025 н.р.
Чухненко П.С.
Науково-методичний супровід організації освітнього процесу з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» / «Природничі науки» / «Довкілля» у 2024/2025 н.р.
Науково-методичний супровід викладання хімії у 7-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Добрянська Г.І.
Науково-методичний супровід викладання фізики та астрономії у 7-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Мусурівський В.І.
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2024/2025 н.р.
Харитон М.В.
Методичні рекомендації щодо вивчення технологій, трудового навчання та креслення у 2024/2025 н.р.
Руснак О.Я.
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» та предмета «Основи здоров’я» у 2024/2025 н.р.
Юзькова В.Д.
Науково-методичний супровід упровадження STEM-освіти в освітній процес ЗЗСО Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Руснак О.Я.
Методичні рекомендації щодо питань організації виховної роботи в закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Старовойт П.С.
Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури в закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Пономаренко О.М.
Методичні рекомендації щодо викладання курсів, предметів духовно-морального спрямування в закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Венгринюк О.В.
Особливості викладання мистецької освітньої галузі Нової української школи в закладах освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
Равлюк Л.Р.
Методичні рекомендації щодо вивчення предметів мистецької освітньої галузі у 2024/2025 н.р.
Анатійчук М.О.
Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти у 2024/2025 н.р.
Чередюк О.В.
Методичні рекомендації щодо організації роботи інклюзивноресурсних центрів у 2024/2025 н.р.
Захарова М.В.
Особливості організації освітнього процесу в спеціальних школах та навчально-реабілітаційних центрах у 2024/2025 н.р.
Гринчук Л.В.
Особливості надання логопедичних послуг дітям з особливими освітніми потребами у 2024/2025 н.р.
Голєва А.О., Качмар Ю.Ю., Василіка К.О.
Методичні рекомендації щодо впровадження елементів медіаграмотності в освітній процес у 2024/25 н.р.
Дячук Л.М.
Організація роботи бібліотекаря закладу освіти в умовах нових викликів: напрями подолання освітніх втрат
Джерело: ІППОЧО
Дивись також:
☛ Методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»
☛ Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2024/2025 навчальному році
☛ Діяльність шкільної бібліотеки у 2024/2025 н.р.
☛ Організація освітнього процесу в закладах позашкільної освіти у 2024-2025 н.р.
☛ Перелік рекомендованої МОН навчальної літератури на 2024/2025 навчальний рік
☛ Календарі/планери учителя на 2024-2025 навчальний рік
☛ Орієнтири для класних керівників та педагогів-організаторів з питань організації виховної роботи в освітніх закладах у 2024/2025 н.р.