Для педагога бути професіоналом означає перебувати в постійному пошуку, зростанні та розвитку. Адже діяльність педагога відрізняється високою мобільністю, надзвичайною складністю, вимагає глибоких і різнобічних професійних знань, умінь, навичок, що становлять основу професійної компетентності. І саме тому підвищення професійної компетентності педагога – запорука успішного реформування системи освіти в цілому.
Відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради (за координації консультантки Барладян Олени) 27 березня 2024 року, у режимі онлайн, відбулося третє засідання територіальної творчої групи директорів, вихователів закладів дошкільної освіти Кілійської міської ради на тему «Інструменти професійного розвитку вихователя закладу дошкільної освіти: ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» (відповідно до професійного стандарту за професією «Вихователь закладу дошкільної освіти»»).
У територіальному методичному заході взяли участь директори, вихователі 9 закладів дошкільної освіти та 3-х закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради (23 особи).
У фокусі уваги третього засідання територіальної творчої групи була здоров’язбережувальна компетентність, яка передбачає, що вихователь здатний:
- організовувати фізично безпечне освітнє середовище;
- організовувати психологічно безпечне освітнє середовище.
Педагогині та медична сестра Лісківського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Зірочка» Кілійської міської ради, висвітлили, ураховуючи свої власні набутки, показники критеріїв здоров’язбережувальної компетентніості.
Директорка Світлана Григорівна Мотинга розповіла про здатність вихователя:
1) здійснювати профілактично- просвітницьку роботу з учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії, гігієни;
2) ідентифікувати, оцінювати, адекватно реагувати на можливі ризики та небезпеки, попереджувати їх.
Медична сестра Наталя Сергіївна Литвиненко прокоментувала такі показники:
1) здатність виявляти загальні симптоми дитячих хвороб, вчасно інформувати медичного працівника та батьків;
2) здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу.
Вихователька Євгенія Петрівна Кучеренко розповіла, як організувати психологічно безпечне освітнє середовище в закладі дошкільної освіти та з досвіду роботи продемонструвала заходи спрямовані на збереження психічного здоров’я учасників освітнього процесу.
Опрацювання навчального контенту доповідачки організували шляхом демонстрації презентації, роз’яснення, коментування, щоби педагоги зрозуміли надану інформацію, відреагували на неї, осмислили та мали змогу в подальшому використовувати набуті знання в практичній роботі, а також надали рекомендації, поділилися своїми напрацювання з досвіду роботи стосовно запропонованої теми.
Підготовлений контент буде корисним директорам, вихователям закладів дошкільної освіти громади для самоосвіти, а також під час підготовки до проходження атестації.
Усі матеріали проведеного засідання територіальної творчої групи надіслані в заклади дошкільної освіти Кілійської міської ради та розміщені на сайті Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради в рубриці «Заходи з педагогами» (семінари, вебінари тощо) для використання педагогами в роботі.
Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради (начальник Сергій Мергут), Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кілійської міської ради (директорка Ганна Єгорова)складають подяку за високий рівень науково – методичної і практичної спрямованості засідання територіальної творчої групи директорів, вихователів закладів дошкільної освіти, професіоналізм, творчість директорці, виховательці, медичній сестрі Лісківського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Зірочка» Кілійської міської ради.
Далі буде…
Працюємо на майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!