2023/2024 навчальний рік
Лист Міністерства освіти і науки України від 03.08.2023 № 1/11479-23 «Про методичні рекомендації» (Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»)
КОНЦЕПЦІЯ розвитку інклюзивного навчання (наказ МОН від 01.10.2010. №912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»)
ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Постанова Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2022 р. № 483 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957» – Уряд змінив порядок організації інклюзивного навчання в садках і школах через війну
Постанова Кабміну України від 10.04.2019 №530 «Про порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
Постанова Кабміну України від 22.08.2018 №617 «Положення про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти»
Постанова Кабміну України від 09.08.2017 №588 «Про внесення змін до порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Постанова Кабміну України від 12.07.2017 №545 «Про затвердження положення про інклюзивно-ресурсний центр»
Постанова КМУ від 21.08.2013 №607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами«
Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 706 «Про затвердження Державної цільової програми «Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів» на період до 2020 року«
Постанова КМУ від 18.07.2012№ 635 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963»
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 N872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
НАКАЗИ ТА ЛИСТИ МОН УКРАЇНИ
2022/2023 навчальний рік
2020/2021 навчальний рік
Лист Міністерства освіти і науки України від 09.12.2021 № 1/21614-21 «Про визначення рівня підтримки у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957»
Лист Міністерства освіти і науки України від 10.12.2021 № 1/21757-21 «Про розподіл освітньої субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»
Лист Міністерства освіти і науки України від 29.12.2021 № 1/23101-21 «Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих потреб (труднощів) та визначення рівня підтримки в освітньому процесі»
2020
Наказ МОН України від 01.04.2020 №467 «Про затвердження Типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку»
Лист МОН України від 31.08.2020 №1/9-492 «Про умови, правила та рекомендації щодо організації освітнього процесу на період карантину 2020»
2019
Наказ МОН України від 18.10.2019 №1310 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції “Нова українська школа»
Наказ МОН України від 10.07.2019 №955 “Про внесення змін до наказу МОН України 12 січня 2016 року №8 “Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти”
Наказ МОН України від 02.07.2019 №917 «Про затвердження Типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку»
2018
Наказ МОН України від 12.06.2018 № 627 «Про затвердження Типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти іі ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»
Наказ МОН України від 08.06.18 №609 «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти»
Наказ МОН України від 23.04.2018 №414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти»
Наказ МОН України від 06.09.2018 №977 «Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами»
Наказ МОН України від 26.07.2018 №816 «Про затвердження Типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями»
Наказ МОН України від 04.09.2018 №968 «Про внесення змін у таблицю 11 до наказу МОН України від 25.06.2018 №693»
Наказ МОН України від 10.06.2019 №808 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 №627»
Наказ МОН України від 26.07.2018 № 814 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами»
Наказ МОН України від 26.07.2018 №813 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»
Лист МОН України від 13.11.2018 №1/9-691 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
2017
Лист МОН України від 19.09.2017 №1/11-9320 «Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах»
2016
Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів»
2013
Наказ МОН України 23.07.2013 №1034 «Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року»
Наказ МОН України від 14.06.2013 № 768 «Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів»
Лист МОН України від 08.08.2013 № 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»
Лист МОНмолодьспорту України від 02.01.2013 №1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»
2012
Наказ МОНмолодьспорту України від 16.08.2012 №920 «Про затвердження Положення про навчально-реабілітаційний центр»
Лист МОНмолодьспорту України від 28.09.2012 № 1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням»
Лист МОНмолодьспорту України від 26.09.2012 № 1/9-683 «Щодо розподілу робочого часу у практичних психологів та соціальних педагогів»
Лист МОНмолодьспорту України від 25.09.2012 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»
Лист МОНмолодьспорту України від 13.08.12 № 1/9-568 «Про чинні програми та посібники для дошкільних навчальних закладів»
Лист МОНмолодьспорт України від 26.07.2012 №1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»
Лист МОН, молоді та спорту України від 18.05.2012 №1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Лист МОН, молоді та спорту України від 02.04.2012 №1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах»
2011
Лист МОНмолоді та спорту України від 09.08.2011 №1/9-603 «Особливості організації навчально-реабілітаційного процесу у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 навчальному році»
Лист МОНмолоді та спорту України від 20.06.11 №1/9-483 «Про переліки навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України»
Лист МОН України від 28.01.2011 №1/9-48 «Про мобільний соціально-психологічний пункт освітнього округу»
2010
Наказ МОН України від 09.12.2010 №1224 «Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах»