Зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сфері освіти

До уваги адміністрації закладів освіти та педагогічних працівників, які надають додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові заняття.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 29 жовтня 2025 р. № 1386

Київ

Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сфері освіти

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до постанов Кабінету Міністрів України у сфері освіти зміни, що додаються.

Прем’єр-міністр України

Ю. СВИРИДЕНКО

Інд. 28

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 29 жовтня 2025 р. № 1386

ЗМІНИ,

що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України у сфері освіти

1. У Порядку та умовах надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 19, ст. 531; 2017 р., № 94, ст. 2852; 2019 р., № 20, ст. 679):

1) абзац шостий пункту 6 викласти в такій редакції:

“Оплата за проведені (надані) додаткові психолого-педагогічні і корекційно-розвиткові заняття (послуги), зафіксовані у журналі обліку проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг) (додаток 3-1), здійснюється щомісяця після підтвердження батьками факту отримання таких занять (послуг) на підставі актів приймання проведених (наданих) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) (додаток 4).”;

2) доповнити Порядок та умови додатком 3-1 такого змісту:

“Додаток 3-1

до Порядку та умов

ЖУРНАЛ

обліку проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг)”.

2. Пункт 6 Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 51, ст. 1735; 2025 р., № 75, ст. 5145), доповнити абзацами такого змісту:

“Факт проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг) фіксується у журналі обліку проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг), форма якого визначена у додатку 3-1 до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88, – із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2025 р. № 1386.

Зазначений журнал ведеться в паперовій або електронній формі відповідальними працівниками.

Батьки (інші законні представники) дитини підтверджують факт проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг) у паперовій або електронній формі.”.

3. Пункт 11 Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 76, ст. 4774), доповнити абзацами такого змісту:

“Факт проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг) фіксується у журналі обліку проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг), форма якого визначена у додатку 3-1 до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 19, ст. 531), – із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2025 р. № 1386.

Зазначений журнал ведеться в паперовій або електронній формі відповідальними працівниками.

Батьки (інші законні представники) учня підтверджують факт проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг) у паперовій або електронній формі.”.